7 rýchlych tipov ako na príťažlivé, zdravé a funkčné telo

0

Musíš si uvedomiť, že potrebuješ systematicky pracovať na svojom vlastnom živote a svojej osobnosti, aby si mohol priťahovať aj tie najkrajšie ženy úplne prirodzene bez toho, aby si sa musel krvopotne snažiť.

Ak chceš mať život a ženy, ktoré väčšina chlapov nemá, potrebuješ robiť veci, ktoré väčšina chlapov nerobí a nie je ochotných robiť. Dáva ti to zmysel?

Chcem ti s tým pomôcť, preto si na živé tréningy pozývam rôznych hostí. Jedným zo spíkrov na živom tréningu Magnet na ženy bola aj Monika Ludasová, trénerka a koučka s ocenením FitLeader Slovenska 2017 a výherkyňa česko-slovenskej súťaže Do Formy 2014.

Vo svojich programoch premien pomáha ako ženám, tak aj mužom dosiahnuť ich vysnívané telá, ktoré sú nielen sexi, ale aj zdravé a výkonné. Trénuje v najznámejšom fighterskom gyme na Slovensku, je aj lektorkou nových trénerov a rehabilitačnej kliniky, spoluautorka kníh, svojho VIDEOKURZU a mnohých e-bookov o zdravom životnom štýle.

Monika pre teba pripravila článok 7 rýchlych tipov ako na príťažlivé, zdravé a funkčné telo, ktorý je malou ochutnávkou z jej prednášky, ktorú si mohol zažiť na tréningu Magnet na ženy.

Poďme na to.

 

7 rýchlych tipov ako na príťažlivé, zdravé a funkčné telo

Kam sa dnes pozrieme, vidíme stále viac a viac pekných vyšportovaných tiel, ktoré sa vynímajú nie oblými, ale ostrými vyrysovanými tvarmi. Krásne telá predtým svietili len na promo materiáloch módnych značiek, dnes je ich plný instagram i ulice.

Každý gentleman chce vyzerať dobre. Dobrá kondička a sila mu pridávajú nielen na štýle, ale aj na sexepíle. Dnes si zhrnieme, čo všetko to vyžaduje…

zdravé a funkčné telo 7 rýchlych tipov ako na príťažlivé, zdravé a funkčné telo 13931575 10201836783276617 1947842544 o 700 x 417
Monika Ludasová, osobná trénerka

Základom zdravia, kondičky aj svalov sú tri aspekty: tréning, zdravá strava a spánok.

Ani jedno nezaberá bez druhého. Zbytočne budeš trénovať, ak sa nebudeš zdravo stravovať, zbytočne budeš trénovať a zdravo sa stravovať, ak nebudeš mať kvalitný spánok. Spánok je rovnako dôležitý ako tréning, tréning je rovnako dôležitý ako strava.

Asi ti nemusím vysvetľovať, aký je pohyb dôležitý pre tvoje telo. Nemá však len estetický význam, i keď svaly vyzerajú fajn.

Netreba zabúdať na to, že je dôležitý najmä pre zlepšenie kondičky, pretože práve tú v reálnom svete potrebuješ. Je fajn, že máš silu dvihnúť niekoľko desiatok kíl, ale potrebuješ tiež výdrž v nohách či pľúcach.

Správnu techniku dýchania a kondíciu si vieš vypestovať kondičnými tréningami. Musíš teda cvičiť kondične i silovo, vtedy bude tvoje telo v top forme vo všetkých ohľadoch.

Rozhodol si sa, že ideš do toho? Že začneš aktívne cvičiť a zdravo sa stravovať? Veľmi správne!

V tvojom živote, v živote zdravého gentlemana, nesmie teda chýbať:

 

1. Odhodlanie a vášeň

Bez týchto dvoch vecí sa nepohneš. Bez odhodlania nezačneš, bez vášne nebudeš pokračovať.

 

2. Motivácia

zdravé a funkčné telo 7 rýchlych tipov ako na príťažlivé, zdravé a funkčné telo 13936592 10201836777436471 71264472 n
Monika Ludasová, osobná trénerka

Ak už odhodlanie máš, treba sa niekde motivovať. Je to zväčša ten najlepší hnací motor, ktorý ti nedá spávať. Neskôr už budeš motivovať sám seba pohľadom do zrkadla. S prvými zmenami sa pohyb stane tvojou závislosťou a ty budeš chcieť postúpiť viac a viac.

 

3. Začni cvičiť

Ak máš motiváciu, odhodlanie a nachádzaš i vášeň, musíš si nájsť šport, ktorý ťa láka, napĺňa a baví ťa. Dnes je možností nespočetne veľa. Môžeš behať, plávať, hrať tenis, no najpopulárnejšie sú dnes silové tréningy v posilňovniach. Stačí si len vybrať.

 

4. Začni sa zdravo stravovať

Jedlo je pre človeka veľmi dôležité, netreba však zabúdať, že zo všetkého, čo do seba dáme, si telo niečo vezme. Preto, ak jeme nezdravé jedlá, prejavuje sa to na našom zdraví ako zvýšený cholesterol, problémy s tlakom, atď.

Ak vieš, čo jesť, kedy a koľko, vieš napríklad nielen naberať svalovú hmotu, ale aj prirodzene zvyšovať hladiny tvojho testosterónu. Na čo, samozrejme, reagujú aj ženy :).

 

5. Dostatok spánku

Ako som už spomínala, spánok je rovnako dôležitý ako poctivý tréning či správne stravovanie. Pokiaľ svoje telo a svaly nezregeneruješ dostatočne kvalitným spánkom, výsledky, ktoré očakávaš od svojho ťažkého tréningu nebudú také, aké si si predstavoval.

Nie každý zaneprázdnený muž má čas na 7-8 hodinový spánok. Pozor, nejde ale o kvantitu spánku, ako sa často na internete omieľa, ale o jeho kvalitu. Tú ovplyvňuje viacero aspektov.

 

6. Prejdi sa

Zavolaj slečne, ktorá ťa ohúrila vo fitku a celkom rada ti po oslovení dala svoje číslo. Obleč si ležérnu košeľu, športovo-elegantné nohavice, štýlové ponožky, ktoré ti dodajú šmrnc a obuj si svoje najpohodlnejšie topánky. Ide sa na prechádzku!

Nielenže budeš po boku krásnej dámy a urobíš na ňu dojem, ale prospeje to i tvojmu telu. Bude sa ti naozaj dobre zaspávať.

zdravé a funkčné telo 7 rýchlych tipov ako na príťažlivé, zdravé a funkčné telo 13907154 10201836756715953 351400878241989621 n
Monika Ludasová, osobná trénerka

 

7. Alkohol a cigary preč

Je mi jasné, že týchto nerestí je ťažké sa vzdať. Asi tak, ako keby si sa mal vzdať krásnych žien. Ak však chceš byť naozaj zdravý a fit, bohužiaľ, budeš to musieť urobiť. Alkohol má nielenže veľa kalórií a spomaľuje metabolizmus, ale doslova rozkladá svalové vlákna typu II., ktoré sú zodpovedné za rast svalov.

 

Viem, že nie je jednoduché dosiahnuť dokonalé telo, ale o to ani nejde! Ver mi, dokonalosť je nuda! Ženy nehľadajú muža s dokonalou telesnou schránkou, ale muža, ktorý sa o seba stará aj v tomto smere. Pretože ak vie byť odhodlaný v športe, znamená to pre ne, že vie byť odhodlaný aj v iných smeroch v živote.

Ženy hľadajú muža, v ktorom vidia potencionálneho „záchrancu“, ktorý ich vie zdrapiť, hodiť cez plece a utekať s nimi, keď by to bolo potrebné pre ich bezpečie.

Preto stojí za to vymedziť si na to čas a zapracovať na sebe. Vráti sa ti to na zdraví, kondičke, dobrých medziľudských vzťahoch i skvelom sexe.

Chceš vedieť, ako si zvýšiš sebavedomie?

Klikni sem TERAZ a dozvieš sa, ako prekonávať strach (z čohokoľvek) a aj to, ako rozširovať komfortnú zónu. Získaj prémiový dokument so 101 konkrétnymi a praktickými tipmi pre zvýšenie tvojho sebavedomia.

Chceš na sebe ďalej pracovať?

Ak áno, pridaj sa do FB skupiny Chceme byť lepšími chlapmi ku mne a ďalším 3470 chlapom, ktorí si denne navzájom pomáhajú, zdieľajú know-how a vytvárajú si podporné prostredie.